Thursday, March 30, 2006

Θ. Παπακωνσταντίνου - Όταν Χαράζει

Κάτι πάει λάθος στο subwoofer, κάτι πάει λάθος. Ένα καλώδιο δεν κάνει σωστή επαφή και καίει χωράφι σπαρμένο από τις μελωδίες του Θανάση Παπακωνσταντίνου, τις κιθάρες του Μπάμπη Παπαδόπουλου και τη φωνή του Γιάννη Αγγελάκα.

Να επιβιώσει κάποιος για να πει τι συνέβει είναι το μόνο που ελπίζω και εάν είμαι εγώ αυτός, θα τα γράψω όλα ακριβώς όπως πρέπει να γραφούν, θα τα ράψω χωρίς ανόητους συναισθηματισμούς και εξάρσεις, θα τα γράψω με λέξεις όπως Κιθάρα, Κλίμακα, Θεωρώ και Υποψιάζομαι.

Δε θα σας χαρίσω ούτε δευτερόλεπτο για δεύτερα λεπτά επιχειρήματα, σε αυτό το σημείο δε χρειάζονται υποδείξεις, μικρό το κακό, να μην ενδώσω ούτε για όλα τα τελευταία χαρίσματα και τις τελικές αποδείξεις, σώμα μου ταλαίπωρο, μυαλό μου άϋπνο, αδύναμο αίμα φρουρεί τις πληγές μου.

Ποιός ολόσωμος γυναικείος οργασμός και μαλακίες, όταν αγιάζονται σώμα και μυαλό συμμετέχουν και οι γύρω μάρτυρες, ορδές οι σπίθες πετάγονται στο χάιδεμα των χορδών, τα τζάμια τρίζουν, το όνειρο γίνεται όλο και λιγότερο θολό, διότι δεν τα φαντάζομαι εγώ - αυτά με ονειρεύονται!

Τότε η κιθάρα του Μπάμπη, κλαίουσα, άρχισε να θρηνεί πάνω από κρεβάτια άδεια σε νυχτερινά ωράρια, καθώς είναι ωραία και καλούσα η αόρατη γραμμή μεταξύ τού ολονύχτιου ξύπνιου και της άϋπνης ημέρας, η πουτάνα η αόρατη η γραμμή που ποτέ δε με τέμνει, δε μου δίνει τη δόση μου.

-------------------------------------------------------
ΥΓ. Γράφτηκε και διαβάζεται μόνο υπό τους ήχους του "Όταν Χαράζει", από το άλμπουμ "Βραχνός Προφήτης" του Θανάση Παπακωνσταντίνου.
ΥΓ2. Originally στο Μια παρέα, 22/10/2005.

No comments: