Sunday, November 21, 2010

Ενημέρωση για πλαστοπροσωπία μου

Κυκλοφορεί internetικά ένας άνθρωπος που υποκρίνεται ότι είμαι εγώ και έχει αρχίσει να ενοχλεί τούς γνωστούς μου για να με μπλέξει ή να αμαυρίσει το όνομά μου.

Προς το παρόν το κάνει με το πραγματικό μου όνομα (το οποίο δεν έχω αναφέρει ποτέ στο blog, αλλά πολλοί που με διαβάζετε το γνωρίζετε). Δεν αποκλείεται να το κάνει κάποια στιγμή και για την bloggerική μου ταυτότητα.

Για αυτό, λοιπόν, ενημερώνω όλους ότι ενεργό λογαριασμό facebook δεν έχω ούτε προτίθεμαι να αποκτήσω σύντομα. Οπότε αν λάβετε αίτηση φιλίας από "εμένα", δεν είμαι εγώ.

Επίσης, αν λάβετε κανένα περίεργο μήνυμα όπου ο αποστολέας υποτίθεται ότι είμαι εγώ, διπλοτσεκάρετε την ηλεκτρονική διεύθυνση για να βεβαιωθείτε ότι πράγματι είναι η δική μου και όχι "κάτι σαν τη δική μου".

Παρακαλώ για την κατανόησή σας μέχρι να λυθεί το θέμα. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει για το θέμα, μπορεί να βρει το email μου στο προφίλ μου.